ขั้นตอนการทำงาน
Marketing Research
Understand the market, understand customers, understand competitors Who are our customers and competitors?

เข้าใจตลาด เข้าใจลูกค้า เข้าใจคู่แข่งว่าลูกค้าและคู่แข่งของเราคือใคร

 Customer Insight
Divide the target group to choose which target group to target Divided by age, location, lifestyle, and purchasing opportunity.

แบ่งกลุ่มเป้าหมาย เพื่อเลือกว่าจะเจาะลูกค้ากลุ่มไหน โดยอาจแบ่งจากช่วงอายุ, โลเคชั่น, ไลฟ์สไตล์ และโอกาสในการซื้อ
Platform
Choose where to promote products by looking at the Customer journey.
 
 
 
 
เลือกว่าจะโปรโมทสินค้าที่ไหน โดยดูจาก Customer Journey โดยเข้าไปดักให้ได้ว่าเราจะเข้าไปเจาะใจเขาได้ที่ตรงไหน
Creative Content
What is the customer's problem? Then create content online. Follow us to find us and see information for decision making.
 
ดูปัญหาของลูกค้าคืออะไร แล้วจึงทำคอนเทนต์บนโลกออนไลน์ ติดตามค้นหาเราเจอและดูข้อมูลประกอบการตัดสินใจ
Advertise
See how to put it in and how to measure results. How to choose the objective for advertising? Which target group to choose? How much is your budget? How long is the advertising period?
ต้องดูว่า จะลงอย่างไรและต้องวัดผลด้วยวิธีไหน จะเลือกวัตถุประสงค์อะไรในการลงโฆษณา เลือกกลุ่มเป้าหมายแบบไหน มีงบประมาณเท่าไหร่ ระยะเวลาในการโฆษณา
Measure results
How are the results measured? What must be measured? How much money did you spend? Is it worth it? which each objective There are different measurement results.

ต้องมีการวัดจะวัดผลด้วยวิธีไหน ต้องวัดอะไรบ้าง ใช้เงินไปเท่าไหร่ คุ้มค่าหรือไม่ ซึ่งแต่ลวัตถุประสงค์จะมีวิธีการวัดผลไม่เหมือนกัน
OUR SERVICE
Digital Marketing


 

Powered by MakeWebEasy.com
เว็บไซต์นี้มีการใช้งานคุกกี้ เพื่อเพิ่มประสิทธิภาพและประสบการณ์ที่ดีในการใช้งานเว็บไซต์ของท่าน ท่านสามารถอ่านรายละเอียดเพิ่มเติมได้ที่ นโยบายความเป็นส่วนตัว  and  นโยบายคุกกี้